Wysyłka i odbiór towaru

Zamówione towary dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty Polskiej oraz transportem własnym. Możliwy jest również odbiór osobisty. W celu ustalenia daty i miejsca odbioru Klient powinien skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta: pod numerami telefonów +48 (71) 789 66 27 oraz +48 667 39 68 71 lub na adres e-mail: sklep@awai.pl.

Koszty oraz dostępne formy transportu będę prezentowane w momencie składania zamówienia, W przypadku wątpliwości bądź umówienia się na inną formę dostawy towaru, prosimy o kontakt.

Każda przesyłka posiada odpowiednio zabezpieczone opakowanie, w szczególności przedmioty z elementami o podwyższonym ryzyku uszkodzenia (lustra, szło, nóżki i uchwyty mebli, etc.). Kupując w AWAI masz gwarancję, że zamówiony towar odbierzesz w solidnej, odpowiednio zabezpieczonej paczce.

Wysyłki realizujemy w dni powszednie, od poniedziałku do piątku - zazwyczaj w 48h od momentu potwierdzenia zamówienia. W przypadku wydłużonego terminu wysyłki zostaniesz o tym poinformowany przez biuro obsługi klienta AWAI.

Jeżeli zdecydowałeś się na zakup towaru dostępnego na zamówienie, wszelkich informacji na temat najbliższej dostawy uzyskasz kontaktując się z nami poprzez e-mail pod adresem: biuro@awai.pl , lub telefonicznie pod numerami telefonów +48 (71) 789 66 27 oraz pod telefonem komórkowym: +48 667 39 68 71.