Zwroty i reklamacje

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni. Termin czternastodniowy liczy się od dnia wydania zakupionej rzeczy. Zwrot bez podania przyczyny jest możliwy, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim potwierdzeniem zapłaty, tj. paragonem, lub fakturą oraz informacją o numerze konta na jakie należy przelać zwracane pieniądze. Podkreślamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są rękojmią – która przysługuje klientowi (konsumentowi) z mocy prawa (dotyczy to również sprzedaży internetowej). "Rękojmia to prawna odpowiedzialność sprzedawcy za wady zmniejszające wartość lub użyteczność rzeczy przez niego sprzedawanej od której nie może się on uchylić, obowiązuje go ona bowiem na mocy prawa" Rękojmia trwa przez dwa lata od zakupu towaru. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta (tel. 71 789 66 27) lub kierować na adres e-mail: sklep@awai.pl w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji.

BARDZO WAŻNE! Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia zawartości i stanu przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy sporządzić protokół. Niedostosowanie się do tego punktu spowoduje utratę roszczeń wynikłych z powodu zaniedbań firmy kurierskiej.

Podstawą rozpatrzenia reklamacji uszkodzonego przedmiotu jest protokół sporządzony wraz z kurierem, protokół zawiera opis uszkodzeń, opakowania, datę i czas dostawy. Zaznaczamy że każdy wysłany przez nas przedmiot jest nowy, sprawdzony przed wysłaniem i bardzo starannie spakowany. Postępowanie reklamacyjne: po odesłaniu do nas uszkodzonego przedmiotu w pierwszej kolejności dokonujemy stosownych napraw i odsyłamy towar jeśli nie stracił na wartości użytkowej. W innej sytuacji (gdy szkody nie da się usunąć) wysyłamy nowy taki sam przedmiot lub gdy nie ma drugiego takiego zwracamy wpłaconą przez klienta kwotę. Do przesyłki należy dołączyć dowód sprzedaży, tj. paragon fiskalny lub fakturę VAT, podpisane oświadczenie, opisujące przyczynę zwrotu reklamacji.

Towar sprzedawany – produkowany na specjalne zamówienie klienta; na przykład mebel wykonany ze zdjęcia, rysunku przedstawionego przez Klienta, rama lustra o niestandardowych wymiarach, kolorze, nie podlegają zwrotowi bez podania przyczyny. Oczywiście podlegają one reklamacji i są objęte rękojmią z mocy prawa.

Kupując na naszym sklepie internetowym klient ma gwarancję szybkiej dostawy towaru i wysokiej jakości obsługi. Każdy towar przed wysłaniem dokładnie sprawdzamy i starannie pakujemy.