Zwroty i reklamacje

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni. Termin czternastodniowy liczy się od dnia dostarczenia  zamówienia. Informacje o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą mailową na adres biuro@awai.pl, podając numer zamówienia, nazwy zwracanych produktów oraz numer konta bankowego, jeśli zamówienie było realizowane "za pobraniem". Zwrot bez podania przyczyny jest możliwy, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim potwierdzeniem zapłaty, tj. paragonem, lub fakturą oraz informacją o numerze konta na jakie należy przelać zwracane pieniądze. Podkreślamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.


Zwracany towar należy odsyłać pod adres

AWAI Concept Store

Dzierżaniny 107

32-842 Dzierżaniny

 

 

Link do formularza zwrotu:

https://awai.pl/zwrot

 

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są rękojmią, która przysługuje klientowi (konsumentowi) z mocy prawa (dotyczy to również sprzedaży internetowej). "Rękojmia to prawna odpowiedzialność sprzedawcy za wady zmniejszające wartość lub użyteczność rzeczy przez niego sprzedawanej od której nie może się on uchylić, obowiązuje go ona bowiem na mocy prawa" Rękojmia trwa przez dwa lata od zakupu towaru. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien skontaktować się telefonicznie z biurem obsługi klienta pod numerem telefonu 667-396-871 lub kierować wiadomość na adres e-mail: pomoc@awai.pl w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji.

Podstawą rozpatrzenia reklamacji uszkodzonego przedmiotu jest protokół sporządzony wraz z kurierem, protokół zawiera opis uszkodzeń, opakowania, datę i czas dostawy. Postępowanie reklamacyjne: po odesłaniu do nas uszkodzonego przedmiotu w pierwszej kolejności dokonujemy stosownych napraw i odsyłamy towar jeśli nie stracił na wartości użytkowej. W innej sytuacji (gdy szkody nie da się usunąć) wysyłamy nowy taki sam przedmiot lub gdy nie ma drugiego takiego zwracamy wpłaconą przez klienta kwotę. Do przesyłki należy dołączyć dowód sprzedaży, tj. paragon fiskalny lub fakturę VAT, podpisane oświadczenie, opisujące przyczynę reklamacji - formularz reklamacyjny dostępny po skontaktowaniu się z biurem obsługi klienta - pomoc@awai.pl

Towar sprzedawany – produkowany na specjalne zamówienie klienta; na przykład mebel wykonany ze zdjęcia, rysunku przedstawionego przez Klienta, rama lustra o niestandardowych wymiarach, kolorze, nie podlegają zwrotowi bez podania przyczyny. Oczywiście podlegają one reklamacji i są objęte rękojmią z mocy prawa.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl